- Vedení podvojného účetnictví
- Předpis a kontrola úhrad plateb
- Vyúčtování veškerých služeb souvisejících s bydlením
- Vedení aktuální evidence o bytových jednotkách (údaje potřebné pro zpracování předpisů záloh, vyúčtování ročních nákladů apod.)
- Vyměření předpisu plateb spojených s vlastnictvím a užíváním bytových a nebytových jednotek, kontrola úhrad těchto plateb
- Vedení podvojného účetnictví podle platných právních předpisů – vedení účetnictví, zaúčtování předložených dokladů, vedení knihy dodavatelských faktur, vedení evidence majetku, vedení pokladní knihy, kontrola věcné a formální správnosti účetních dokladů
- Zpracování mzdové agendy (evidence zaměstnanců, výpočet a výplata mezd, odvody ze mzdy, mzdové listy)
- Zpracování roční účetní uzávěrky (rozvaha, výkaz zisků a ztrát), zprávy o hospodaření společenství a daňové přiznání za společenství
- Vedení evidence nákladů na teplo, TUV a služby spojené s provozem a údržbou nemovitosti. Kontrola a úhrada dodavatelských faktur
- Předkládání přehledu nákladů
- Zpracování vyúčtování záloh zaplacených jednotlivými vlastníky
- Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování předpisu záloh
- Vymáhání dlužných plateb – aktuální evidence neplatičů
- Poradenská činnost při uzavírání pojistných smluv ke spravované nemovitosti. Evidence událostí, zajištění likvidace pojistných událostí
- Účast správce na shromáždění společenství vlastníků jednotek